Sunday, May 8, 2011

Di Mana Emas Boleh Di Simpan?


Assalamu'alaikum Peminat duniaemas,

Alhamdulillah saya sempat berada di Lapangan Terbang Kuala Terengganu atas urusan kerja. Teringat perbincangan saya bersama rakan-rakan tentang emas. sepanjang isu berkaitan emas, perkara yang sering menjadi persoalan adalah bagaimana cara nak simpan emas? Jawapan mudah saya, dimana anda simpan cincin perkahwinan anda? atau dimana anda simpan dokumen penting anda? atau dimana anda simpan barang bernilai anda? atau dimana anda simpan hadiah istimewa pemberian kekasih yang menjadi idola anda?.. semua jawapannya mungkin tak mengena lagi...

saya bagi jawapan lain yang mungkin dapat memberi keyakinan kepada anda untuk bersama-sama dengan saya dalam duniaemas. Premis sekuriti ada menyediakan simpanan yang mudah dengan kadar yang berpatutan. Di sini saya senaraikan lokasi yang boleh dijadikan pilihan :
1. Public Gold  Safe (http://www.publicsafe.com.my/)
2. Maybank pun ada
3. Ar- Rahnu Agrobank
4. Bank Rakyat pun ada

Kalau anda bertanya pada saya, saya akan jawab pilihan adalah Ar-Rahnu Agrobank sebagai tempat yang selamat dan sangat mengkagumkan. Bukan saja boleh simpan emas tapi boleh juga kita gadaikan emas untuk pelaburan seterusnya. stakat ini, Ar-Rahnu Agrobank sahaja yang menerima emas bar. Bank Rakyat boleh terima barang perhiasan sahaja.

Saya amat berterima kasih pada anda kalau kita dapat berkongsi cerita tentang duniaemas. Dan sangat gembira kalau anda join Rangkaian Duniaemas999 kerana kita akan bersama-sama mencorak masa depan kita. Hubungi saya di 0166687579 (jamal)

No comments:

Post a Comment